THIS WORLD IS JUST ABOUT US AND TIME , THIS LOVE IS JUST ABOUT ME AND YOU - MIRA ANAS

my cuti ;)

assalamualaikum , harini mira nak pakai aku , =p

okengg , cuti dah nak habis kenn , kauorang mesti dah puas bercuti , ya ya ya , aku pulak , dah hujung cuti baru nak pergi berjalan , ;) amik mood nak amik result , muehehehe , yeahh . " muehehe " . aku pun pelik kenapa aku asyik cakap perkataan tu akhir-akhir ni . the most at fb , twitter , text , ehemm . yang dok fb , tweet , text aku tu maybe perasanlah kot , jangan lekat nama aku mira muehehe sudah . LOL =p

berbalik pada aku punya cuti , , ;) kauorang tengok gambar kat atas , yeahh . muka sembelit , eh . bukan , aku sakit perut . away to cameron je aku dah rasa tak sedap badan , angin dalam perut aku ni rasa bergelora jea , haha . rasa nak muntah , sumpah tak tahan , aku ikut maksedara aku , so aku behave , aku tahan juga , sampai hotel , baru muntah , damn . sampai time tidur pun still terjaga muntah b###k bagai , =P sumpah aku tak larat , makngah aku suruh minum air teh kelat , LOL , sepatutnya tanpa gula , tapi aku isi gula then jadi teh manis , =p

dekat cameron , bunga cantik-cantik , seriously , mata aku pun berbunga-bunga je nyah , =p aku tak suka bunga , tapi bila tengok yang banyak cantik-cantik tu , ehemm . suka kot . eh tak , ehemm . entahlah , =p

ouh . kat sini , aku stay apartment kat puncak arabella . ;) untung dapat yang bawah sekali , kalau tak terb###k aku nak naik tangga =p yang tu , yang tu tu , ehemm . yang tulahh , adik sepupu aku ,  kauorang yang tak faham tu buat-buat faham jelah , diaorang sepupu aku , tapi sebab kecik pada aku jadilah adik sepupu , muehehe =p

lebah ni berani kenn dekat dengan aku , sekali aku sengat baru tahu . LOL =p

ouh . tu tangan aku ;)






yang ni , spider mainan adik sepupu aku punya , nama dia spidy , ehemm . nama pokok ni pun spider lily . =p

yeahh . ni tuan spidy , mulanya aku tak faham kenapa dia tiba-tiba baring , then aku pick up rupanya nak suruh snap gambar begitu , haha =p ini bukan ikut perangai aku tau tau tau ,



seriously time ni panas , so jangan ada sapa-sapa nak mengata mata aku , kaki aku melekat atas kepala tu kang =p


ni adik sepupu aku juga . dia sangat tak ngam dengan aku , mula-mula jea agak ngam , entah kenapa . orang kata budak kecik boleh nampak hantu , tapi tak mungkin lah dia taknak dengan aku sebab nampak hantu belakang aku . LOL =p dia adik bongsu , tapi bakal dapat adik baru ;)








mata aku scary kan kan kan . hah , sapa berani tegur jerawat aku siap , =p kaki kat kepala kang , LOL =p jerawat ni jerawat paling degil , dah blah tapi tinggal kotoran lagi dekat muka aku , ehemm . parut , =p bio oil please , ;p

ni bukan pantai sesat dekat cameron , ni dekat terengganu , act . aku stay terengganu seminggu lebih =p pantai teluk mak nik , kita-kita panggil pantai telok mak nek . tapi orang kemamang sebut pantai telok mok nik . sepatutnya pantai teluk mak nik =p time ni pun aku tak sihat , ehemm . sakit perut jugak , tapi lain sikit , pinggang aku act . rasa nak terpusing jea , demi berjalan , aku buat steady jugak , LOL =p

wahai readers yang budiman , ladies and gents , result aku dah tak lama nak keluar  , mintak ampun hujung rambut sampai hujung kaki , mintak tolong ikhlaskan hati , doakan aku please , 8a pmr  , amin . bila ingat je , jantung aku serious berdebar kalah macam jumpa cinta sejati . LOL =p ehemm . takut wehh takut , harap doa-doa daripada kauorang dapat kuatkan aku . terima kasih yang berbakul-bakul . aku pun doakan yang terbaik untuk kauorang . amin . kbye =D