THIS WORLD IS JUST ABOUT US AND TIME , THIS LOVE IS JUST ABOUT ME AND YOU - MIRA ANAS

terkini yang dahulu

Assalamualaikum . beberapa jam yang lalu aku jenguk profile ira dah update blog . nak jugak ohh nak jugakkkkkk ! dan tangan mula . . ehemm . log in blogger . pssttt . rindu kita tak ? kita kan kan . longing to return . ehemm . return typing story even that was bad . i'm not retreat but focus on my bie . 'he' had moved from school and now too far from me . about 4 months already and i'm redha . :p mulut kata redha , hati tak merelakan , fikiran tak tentu arah . ecehh . I used to cry. but now I try to be strong . I do not want to worry my friends and him too . I am aware of no use crying because I know that I still have responsibilities as a student and a daughter , i must be strong to study :) yes him leave me . but that mustn't be a reason for my performance in study to be bad . nothing to worries . insyaAllah cause we are still like the past . and the different is the distance . before this , for me distance does a matter . but I just let it out of my mind sebab kalau ada jodoh tak kemananya pun kan . insyaAllah . please pray for us yeah ? :) eh . happy eid adha readers :) raya aku hanya di dapur untuk prepare food for guests and lepas diorang balik aku ke dapur lagi untuk cuci pinggan . hihi . cepat sapa nak buat jadi menantu ni . lulz . rara aku kata war is over kan ? jyeahh<3 i love it but still afta this raya haji must continue for the form 5 topic . mak aihh ! nak spm dah aku kan ? kalau tengok badan and ketinggian mesti masih pikir junior sangat nihh . *perasan muda* anyway . please pray for my success :) and i'll pray the best for you too :) amin . mogalah spm aku gempak kan . i'll try my best . insyaAllah . ehemm . don't know what more to say . tengok bawah jela kay ? ada ciri motherhood tak ? he is not my baby . aqil isyraf :) my cousin . aku kan kakak semua orang . cucu sulong katakan . aqil isyraf " mata bulat , pipi montok , mulut congek , rambut kerinting , hidung mancung , kulit putih gebu , tembam , muka macam anak patung :) " hihi . sukati aku comment characteristics anak orang . sorry makngah . aqil . baru balik tadi kakak dah rindu . cepat balik rumah opah lagi tau . iloveyou aqil . iloveyou acap . LOL :')

                                 
                                         me and baby isyraf , he is six months . *if im not mistaken

                                         baby isyraf and tyra anas . sorry muka halfway dik . hahah . saja sabotaj :P



lama dah aku tinggal kerja syok sendiri ni :P hihi . kay readers thanks so much for reading and stalking :) happy eid adha again . bye and enjoy your everyday . assalamualaikum .