THIS WORLD IS JUST ABOUT US AND TIME , THIS LOVE IS JUST ABOUT ME AND YOU - MIRA ANAS

shawty

   " cinta tanpa direstu umpama jasad tidak bernyawa "
   " dhia sanggup dimadukan bang "
   " dhia takut nanti abang tinggalkan dhia "
   " saya bahagia , sangat bahagia "
   " ni semua kau punya pasal "
   " kalau kau tak kahwin dengan anak aku , semua ni takkan jadi "
  " jangan risau , abang K mesti kahwin dengan kak rose , sebab mak dah mandrem dia piaww punya "
  " sekarang k pun dah suka kat rose "
 " tak mummy tu lepas mummy mandrem kan K "
 " apa ni mak main tuduh-tuduh , mak tau tak bomoh-bomoh ni semua syirik "


_ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _  _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _  __ _  _ _ __ _  __ _

itu cerita semalam , eh wait . aku tak bagi salam lagi kan ? okay , assalamualaikum :) itu cerita semalam , tentang dhia dah ending pun . kauorang nangis ? aku tak , cool je kan ? aida xinlan kata kat aku , dia tak nangis , dia kata mak dia je nangis . sampai sekarang aku tak tahu nak percaya ke tak . LOL , ampun aida . aku gurau je . tengok dialog diatas , aku hafal semua tu ? ehemm . takdelah hafal sangat . lagipun facebookers ramai update pasal ni , then refresh segala dialog . haha . aku pun join sekali :)

bayangkan saat ni , saat yang berlakunya apa yang aku nak cerita ni okay ? okay , pejam mata . eh , tak . bukak mata . jangan kedip ! LOL ;p baca apa yang aku type ni dalam hati sampai habis , then afta the end , tekan like jika like :) hihi

act . aku nak show apa yang aku buat masa hari rabu , kan ada cerita 3 idot tu , then to be continued afta nightline . aku pun tunggu , seriously aku tak tahu ada part 2 besoknya tu , means semalam . sambil aku tunggu , padahal sebenarnya memang takde , aku paint and paint . ehemm . tengok bawah ni ,
                                                                      |
                                                                      |
                                                                      |
                                                                     V
hihi . aku guna paint , then aku plus faces tu pakai photoscape .LOL ;p




hehe , dah tengok dipersila shattap keyh , jangan gosip bagai :) senyap tau :) 
okay lah kauorang , that's all , kbye , thanks readers :) 

nope ! yang ni buruk , then aku buat yang lain . yang ni , , hehe 

hehe :) tu bukan tangan aku juga bukan tangan kauorang . tu tangan yang aku lukis mewakili tangan aku. kauorang bayangkan jelah tangan tu lambai-lambai , sambil aku say goodbye kat kauorang . it is okay ? okay thanks . 


sincered by : 

nampak ke ? keyh , shattap ! aku taktau ni gambar zaman bila ;p jangan gelak . kbye =p