THIS WORLD IS JUST ABOUT US AND TIME , THIS LOVE IS JUST ABOUT ME AND YOU - MIRA ANAS

say hi to 2012








assalamualaikum . belum terlambat untk aku say goodbye untk calendar 2011 ni kan =D 

ini bukan calendar rumah aku yang aku koyak-koyakkan but ni hanya gambar ihsan dari google .

tak susah untuk aku biarkan 2011 pergi sebab there's no sweet memories between me and 2011 . hari-hari 2011 aku macam biasa . apa yang special bila aku lalui hari-hari sepanjang 2011 ni dengan family , him and friends aku . seriously bapak ahh penat aku sepanjang 2011 ni . yes . because i'm the pmr candidate . kertas cikgu bagi berlambak - lambak , time aku beli file untuk isi semua task cikgu kasi tu , aku beli yang nipis je . last sekali hamik kau sendat kemain . sebab tu jugak lah aku dapat result macam tu kot . Alhamdulillah la . kadang aku terfikir , aku ni asyik kena suap je , semua cikgu bagi , takpayah la nak bangga kalau dapat 8a pun sebab tu semua usaha cikgu-cikgu and doa mama papa aku selama ni . terima kasih semua =D
aku jugak nak minta maaf atas semua salah and silap aku kat kauorang-kauorang sepanjang 2011 ni .
and 2011 , terima kasih untuk segalanya . segala kegembiraan and kesedihan . aku dah azam nak lupakan semuanya .


and ----- > hi to

aku tak tahu apa nak cakap pasal 2012 ni , apa yang aku nak . happiness . please 2012 , aku nak 2012 ni berlalu dengan semua benda yang menggembirakan je . kalau boleh aku nak betulkan sikap aku , mana yang tak betul tu . ehemm . kauorang pun sama-samalah tegur aku keyh . 2012 , i'm sixteen . omaigod seriously aku taktahu macam mana nak cubit pipi aku sampao tak rasa sakit sebab memang susah nak percaya . haihh . dah tua pun . orang first sight pandang aku , mesti akan fikir . huhh , budak-budak . LOL ;p i'm sixteen already okay . so please believe . ketuaan seseorang bukan tertelak pada muka seseorang itu matured atau tidak okay . pada angka umurnya maybe . haha . makin lama angka pada umur akan meningkat . makin hari orang yang bersama kita seorang demi seorang akan pergi . atau mungkin kita yang pergi dulu . makin hari makin banyak yang perlu kita tempuh kan . apa yang aku risau sekarang ni , macam mana aku nak hadap bio , fizik , chemist and addmath sebagainya tu . urgghhhh , be nice okay . aku yakin aku boleh . semuanya akan jadi senang bila kita betul-betul focus untuk belajar dengat niat yang betul , and gigih berusaha . right ? mulut aku ni memang pandai bercakap je . aku ada azam dua tida perkara . act . tiap tahun aku ada azam . kadang tertunai kadang tidak . tahun ni pun aku tak tahu lah ter azam ke tidak . ;p tapi aku akan try sehabis boleh . tak perlulah aku sebut satu persatu azam aku , sedangkan ianya kelemahan diri aku yang cuba aku pulihkan ;p encik kentang busuk hangit tahulah . haha . apa-apa pun HAPPY NEW YEAR and semoga 2012 akan menjadi tahun yang lebih baik untuk semua . amin . 



and school life bermula . harapnya aku akan lebih rajin lepas ni . 


ini gambar ihsan dari google . adakah sebanyak ni buku yang aku akan ulang kaji ? perghh . rajinnya hanya kawan-kawan yang selalu study dengan aku je yang tahu .

sekarang aku tengah bermalas-malasan untuk packing barang ke hostel . besok wehh besok . ehemm . maybe kawan-kawan aku ada yang dah kemas atau yang lebih teuk pada aku jugak belum kemas . maybe ada yang tengah excited untuk pindah sekolah tu . ada yang excited nak tunggu tawaran daripada sekolah yang best-best kan . goodluck kauorang . ehemm . kauorang jangan lupa aku and aku minta maaf semua salah silap aku .

readers , besok aku akan ke hostel , kalau takde aral aku balik 2 minggu sekali . ehemm . *cium lappy* tandanya aku akan rindukan blog , rindukan facebook , twitter tak kot sebab ak jarang bertweet . aku akan jarang update blog . InsyaAllah 2 minggu sekali aku update . kalau ada story nye pungss . tahu jelah kan rutin dekat hostel hari-hari menda yang sama . nothing special . but this year agak lain rasanya , sebab seorang tanggungjawab aku . LOL ;p adik aku yang second masuk sekolah aku then stay hostel jugak . mama papa aku dah awal-awal kasi warning suruh jaga itu ini . haihh . tu lahh hukumnya anak sulung . 3 orang lagi tanggungjawab aku kalau mama and papa aku takde tu . klah thanks :) and i'm wishing you a happy new year  .