THIS WORLD IS JUST ABOUT US AND TIME , THIS LOVE IS JUST ABOUT ME AND YOU - MIRA ANAS

hot moment !

assalamualaikum :) takjawabdosajawabsayang . . . 

lama dah tak update kan , 3 weeks stay hostel gila jemu , rindu fb rindu blog rindu rumah . every week mama aku datang visit . act . bukan adik aku yang suruh tapi aku pun yang suruh , aku yang melebih pada budak form 1 . LOL ;p intro dengan new subject , subject pure science seriously bapak ahh scary bagi aku . first aku kenal add math pening meme fenin . biO ? best wehh best , cikgu pulak buat aku jadi demo , cikgu jadi amoeba then aku jadi bakteria means makanan . LOL , mentang ahh aku techik . fizik menyampah wehh menyampah , fenin ! chemist gerun aku dengan experiment bagai tuhh . 

                                                                            * * *

hot moment time tadi ! pergi party , ehemm . party , kira macam reunion kelas tahun lepas , MISS DEEYAH belanja :) thanks teacher :) sumpah aku tak sempat nak cerita dari A-Z but aku trust gila blogger lain pun semua mesti story menda yang sama punya . act. bodyguard aku dah tunggu nak jemput aku balik rumah nenek , weehhhhh ! aku tak puas on9 lagi wehh ! aku tinggalkan kauorang dengan gambar je okay . ampun and thanks so much guys :) 











kbye readers :)